top of page

Амбітна програма «Велике будівництво»

Щойно почнеться сезон-2022, «Велика реставрація» стартує без розкачки, – Тимошенко


Амбітний план відновити 150 замків, музеїв, палаців та інших пам’ятників культури буде виконаний за три роки.

Зараз головне завдання «Великої реставрації» – підготувати всю необхідну проєктну документацію, розповів в інтерв’ю «Фактам» заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко.


«Цей проєкт теж входить у програму президента Володимира Зеленського «Велике будівництво». Ми розуміємо, що фахівців з реставрації набагато менше, ніж з будівництва доріг. Такою роботою займаються унікальні компанії та експерти», – сказав Тимошенко, який координує «Велике будівництво». «Там кілька категорій об’єктів: ті, що стоять на балансі Міністерства культури, й ті, що на балансах обладміністрацій і міст. Ці об’єкти теж можна реставрувати за гроші з держбюджету в співфінансуванні з місцевою владою. В цьому році вже почалася реставрація багатьох з них», – заявив він.

На інших об’єктах головне завдання – підготувати проєктно-кошторисну документацію. Оскільки відновленням культурних об’єктів ніхто не займався, документація відсутня, а краще, що є – план будівлі в директора музею.


Раніше Тимошенко повідомляв, що в Києві на ВДНГ за програмою Володимира Зеленського «Велике будівництво» створять сучасний урбан-парк, аналогів якому немає в Європі.

— Тепер про амбітну програму «Велике будівництво». Команда президента поставила завдання — через два роки всі загальнонаціональні траси зробити зовсім іншими. Воно здійсненне?

— Так, якщо збережуться нинішні темпи. Ми хочемо до 2023 року або у 2023 році закінчити всі загальнонаціональні траси. Це міжнародні (індекс «М»), регіональні («Р») і національні (індекс «Н») дороги. Близько 20 тисяч кілометрів. Думаю, впораємося.

— А коли дійде черга до доріг у глибинці?

— Місцевими дорогами, які з'єднують села між собою, займаються обладміністрації. Ми минулого року дали їм додаткові механізми (щоб прискорити процеси, збільшити обсяги дорожнього будівництва і підвищити якість ремонтів) і можливість кредитуватися під місцеві гарантії. А балансоутримувачем доріг всередині міст, сіл і районів є місцева влада, тобто займатися ними та відповідати за їхній стан повинні мери міст і голови райадміністрацій. Вибрали мера — з нього треба й питати.

99 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page